1. Компанія «Smobile» несе гарантійні зобов'язання лише за наявності у покупця видаткових накладних та платіжних документів, що підтверджують дату продажу, кількість та ціну товару.
2. Товар приймається за гарантією лише на підставі заповненого «Акту повернення товару».
3. Встановлений термін гарантії товару - 1 місяць (за умови, випонування 4-го пункту).
4. Комплектуючі підлягають гарантійному ремонту чи обміну у разі виконання покупцем наступних умов:
Збереження товарного вигляду (наявність гарантійного стікера, відсутність слідів встановлення деталей);
Не знята плівка, з дисплеїв та сенсорів (знята та знову приклеєна не допускається);
Відсутність ознак самостійного ремонту та механічних пошкоджень товару, таких як: вигини або заломи на шлейфах, сліди паяння та некоректної установки, будь-які види механічних впливів або пошкоджень (сколи, тріщини, подряпини, потертості, деформація металевих та пластикових частин)
5. Весь товар, включаючи корпуси та мікросхеми, якщо не влаштовує його якість, комплектність та відповідність, покупець має право повернути постачальнику протягом 14 днів від дня покупки.
6. Транспортні витрати не включаються до гарантійних зобов'язань.
7. У разі неможливості усунення несправності компанія зобов'язується провести заміну товару. Неякісний товар змінюється на аналогічний. Заміна проводиться протягом 7 робочих днів, після попередньої діагностики, тільки при виконанні п.1, п.2 та п.4 цього гарантійного зобов'язання. Якщо на момент заміни аналогічного товару немає на складі, покупець має право: на придбання іншого товару з перерахунком вартості або повернення грошей у розмірі вартості неякісного товару.
Гарантія не поширюється:
на мікросхеми;
на шлейфи з паяними контактами;
Якщо на товарі є механічні пошкодження або сліди самостійного ремонту;
Якщо порушено, пошкоджено або заклеєно гарантійний стікер;
Якщо знято захисну плівку (на дисплеях, сенсорних екранах та склі).
УВАГА! Дисплеї, сенсорні екрани та стекла, з пошкодженими або знятими стікерами, з відсутніми або переклеєними захисними плівками, обміну та поверненню - НЕ ПІДЛЯЖАТЬ!
Тому перед встановленням рекомендуємо проводити первинну діагностику деталі!
Форс мажор
Компанія не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань за таких форс-мажорних обставин:
1. Природні явища, серед яких землетруси, повені, цунамі, снігові замети, пожежі та інші лиха.
2. Обставини суспільного характеру, у тому числі епідемії, карантини, суспільні заворушення та хвилювання, бойкоти, страйки, війни, військові операції та інші небезпеки.
3. Дії влади, або так званий юридичний форс-мажор, наприклад, заборона чи обмеження експорту та імпорту у відповідну країну (ембарго), обмеження чи заборона перевезень вантажів, міжнародні санкції, що накладаються міжнародними організаціями тощо.